Tuesday, June 16, 2009

Shopping online***

recently ni aku masuk satu laman web yang menjual barangan bayi sehinggalah ke kanak2. kualiti barangnya seperti fisher price but harganya a little bit murah sikit la. pastu aku ternampak la diaper beg.sangatlah useful sebab begnya besar dan boleh isi banyak barang. takyah lagi aku kena bawak satu diaper beg , satu beg susu. senang ,danial ngan jafin punyer barang leh letak sekali. sampaikan hubby aku pun berkenan kan beg tu....katanya sesuai bawak gi mancing..hehehehhe..then ,ada plak storage box.aku terpikirlah mainan jafin dah takde tempat simpan..bukan takde , ada 2 bakul tapi dh tak muat.kebetulan storage box ni penutupnya ada kusyen kepala bear...kids boleh duduk...kira 2 in 1 lah kegunaannya..storage box and seat.







tengok tu jafin, siap panjat tu

ni lah storage boxnya.comelkan.aku rasa pas ni kena beli lagi..coz danial semakin membesar , semakin besarlah simpanan mainan diaorg...hehehhehe


ni lah diaper beg yang aku beli .besar kan dalamnya.ada banyak compartment dan boleh digunakan sampai diaorg besar.after that ,mak bapak nak pakai pun boleh.beg ni mcm beg sekolah bentuknya.back pack. ada yang sling back tapi aku memikirkan for future..senang pakai back pack ni.tuk pengetahuan semua , beg ni dia bagi sekali ngan changing mat.very convienent kan..takdelah anak2 kita terkena kotoran semasa menukar lampin diaorg. and most importantly , beg ni kalis air.so , kalau kena hujan , barang kat dalam tak basah.pandai tak aku cari barang tuk anak2...hehehehee


ni plak, rupa beg dari luar. nama beg ni baby blue.actually ada kaler hitam , tapi kakak tu kata , dah abis sebab hot sale...terpaksalah amik yang ni.but oklah.. sape2 yang rasa nak cari barang2 yang mcm fisher price but harga affordable , leh la layari http://www.leanalittleshop.com. kat sini mcm2 ada.educational toys tuk anak2 pun ada.kla..tu je n3 kali ni..till next time..bye.





No comments:

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin