Thursday, June 11, 2009

*** DJ's memory lane *** ulangtahun perkahwinan

happy anniversary !!! -tup..tup..dah 3 tahun aku mendirikan rumahtangga. ari tu tak sempat nak upload, so a little bit late sikit. 04/06/09 - tarikh ulangtahun perkahwinan diana & johan yang ke 3. syukur alhamdullilah semuanya telah selesai dan aku bersyukur ke hadrat Illahi kerana memberikan aku seorang lelaki bergelar suami. dan alhamdullilah, setelah aku dan johan menempuh pelbagai rintangan, akhirnya kami disatukan. nak dipendekkan citer , kami telah berkawan selama 12 tahun , then baru decide nak mendirikan masjid. dipendekkan lagi aku melamar suami aku yang mana ketika itu hari jadinya yang keberapa 26.hahahahaha...brutal sungguh isteri johan ni. To suami tercinta - Johan Haswandi b jaafar , terima kasih kerana menerima diri saya seadanya and thanks for everything ,...of kos, aku bersyukur sesangat dan rasa amat bertuah kerana dikurniakan 2 orang putera yang cukup comel. pahlawan la katakan- anak kami yang sulung..Muhammad Jafin Halifi dan yang kedua Muhammad Danial Halifi. kehadiran mereka mengindahkan lagi hidup kami..permata hati DJ. hehehehhe....no 3?insyaallah , coming soon.....to papa . jafin , danial , mama sayang u all...semoga perkahwinan kita berkekalan dan semoga jodoh berpanjangan.....amin..sayang semua..mmmmuuuuaaahhhhhsss!!!
kita layanzzz pics...till next time..bye.


saat nak mengucap ijab kabul...berdebar siot...
upacara membatalkan air sembahyang....thanks atas pemberian mu..

selesai akad nikah


bergambar di studio....



berarak menuju ke dewan....pelamin kat dewan..




upacara wajib setiap majlis kahwin..potong kek...hehehehe..thanks to peol kerana menyediakan katering dan sponsor kek aku..(peol : member dari zaman sekolah)






putera sulung - MUHAMMAD JAFIN HALIFI B JOHAN HASWANDI






putera kedua - MUHAMMAD DANIAL HALIFI B JOHAN HASWANDI...



p/s : kepada yang pernah komen kat n3 lama..sorrylah , aku dh delete n3 tu sbb nak edit...sorry yer..


No comments:

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin