Thursday, May 28, 2009

tugasan setiap hari (pagi & petang).....~~~

danial melayan perasaan tu....termenung pikirkan masa depan ni lah rumah babysitter tu...rumah mamanek...besar gak la...

jafin tengah standby nak halau mamanya..hehehehe
huhuhuh....sibuk ngan lorinya...mana pegi..woyi...



salam semua, rasanya dh seminggu tak update blog ni. bukan ape, bz sikit. dengan mak aku nak masuk hospital lagi...so, a little bit of kelam kabut la. ni baru nak start update...kita mulakan dengan rutin aku setiap hari dan setiap petang except saturdays and sundays la. coz hujung minggu aku jaga sendiri anak2 aku.
everyday...dh macam sebati ngan aku..tugas aku setiap pagi kena hantar kedua dua anak aku ke rumah babysitter yang terletak kat puchong jaya.alah, tak jauh pun dari umah aku, lebih kurang dalam 10 minit perjalanan la..babysitter ni aku kenal pun sebab suami aku ngan anaknya kawan baik.dulu mak dia ada jaga sorang lagi budak tapi budak tu skang dh tadika. so, sebelum danial dilahirkan, dia cuma jaga jafin sorang je.setiap pagi aku antar naik motor je.
sekarang ni , dia jaga kedua dua ank lelaki aku.kenalah aku antar diaorg pakai keta plak.takkan nak naik motor.anak aku panggil mamanek, hehehehe...kelakar pun ada..dia sendiri yang cipta nama tu.petang plak,seperti biasa, lepas balik dari kerja , aku amik kereta kat rumah, then baru pegi amik diaorg kat umah babysitter...
oklah..layanzzzz dulu ek...





No comments:

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin