Tuesday, May 19, 2009

perginya Mak Uda yang disayangi...

Isnin , 18 Mei 2009 , bersamaan 23 Jamadilawal 1430 Hijrah...mak uda telah pergi mengadap Illahi...Allah Yang Maha Esa...aku nak amik gambar upacara pengembumian, segan lah plak.ye lah..org lain tgh sedih2..tetiba aku sibuk jadi cameraman kat kubur.
Mak uda actually dh masuk ke hospital serdang dh hampir 2 bulan. nagm2 selepas aku habis pantang danial. memula dia masuk wad biasa je , then tak lama lepas tu , kena masuk CCU plak. disebabkan jantungnya berair dan berkuman. dari CCU tu lah , dia mula tak sedarkan diri, then masuk plak ICU. agak lama dia kat ICU tu. sian aku tengok. ada lah aku sempat melawat dia..tak silap 3 kali arr...
Tu yang pagi semalam , lebih kurang dalam pukul 10.30 pagi , bapa mertua aku bagitau yang mak uda dh meninggal dunia. Innalilahhirajiun.....akhirnya dia pergi jua mengadap Ynag Maha Esa.
Apa pun , aku doakan semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan kekasih Allah. Amin...

No comments:

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin