ni aku nak jawap TAG dari muza aka softtouch82. sorry larr ek muza , diana peram lama sangat sbb diana maleh sikit nak jawap2 tag ni sebenarnya..tapi muza dh tag tu , jawap je lah ek...
1. Bila kali terakhir cuci toilet?
- rasa2 nya last week kot..ari ahad..selalunya aku bergilir2 ngan hubby buat ni...ye la, kena sama adil kan..
2. Pencuci apa yang digunakan?
- dari dulu hingga kini aku guna Kiwi Kleen...suka bau lavender & fresh ros
3. Dalam 1 minggu , berapa kali mop lantai?
- kalau tak silap , 2 kali...seharusnya kat dapur lah.....
4. Apa tugas terakhir sebelum menjelang malam?
- lipat baju / update blog kat rumah..takpun tido ngan anak terus..hehehehehe
5. Apa menu hidangan makan malam paling simple?
- sambal sardin + telur dadar + sambal belacan + ikan goreng...hehehehe..tu dh stok malas nak masak..
6. Minuman yang selalu dibuat waktu pagi?
- of course milo / tea o panas...
7 . Sebelum tido , apa yang akan dilakukan?
- tido kan anak, cium dahi diaorg , pastikan beg tuk ke umah babysitter dh siap , pastikan ruang tamu tak bersepah , pastikan dapur bersih , pintu semua berkunci ,minum susu panas pastu baru tido...hehehehehhe..rutin harian...
8. Harus jawap TAG...
- taknak TAG sesape...malasssssssss...
sekian , terima kasih ye...
R.I.P. Peter Cullen 1941 - 2026
-
Peter Cullen has died at the age of 85. He is the voice of what heroism
sounds like. He is the voice of so many characters over his long career
that he i...
5 days ago

3 comments:
thanx sbb jwb
lupe nk ckp..muza bkn antara kwn2 baik ker?
kurus?tips plz
apa la muza ni...kan ke ada tertulis , budak2 class kak zana..maknanya termasuk muza lah
Post a Comment