yooohoooo....ass'kum semua, ni nak bagitau ada sikit berita..aku dh terbitkan lagi satu rumah blog yang mana aku khaskan utk tempahan2 kek dan juga cupcakes..ianya telah dirasmikan secara un'officially'..(cuma tunggu nak diregisterkan dlm SSM sahaja...wahhh..gitu sekali perancangan yang aku buat.hehehehehe). Kepada sesiapa yang nak menempah / ada sebarang pertanyaan menegenai homemade kek and cupcakes yang aku buat , boleh layari
htt://djbakery10.blogspot.com. Kat sana ada segala detail mengenai harga dan juga telah disediakan order form bagi yang ingin menempah..hehehehhe..and mana2 n3 tentang tempahan2 yang aku terima , telah aku pindahkan ke blog DJ's Bakery tu. So, kalau ada yang ter'delete' komen , aku mintak maaf lah ye..hehehhee..kla, will see u guys on next n3..bye..
R.I.P. Peter Cullen 1941 - 2026
-
Peter Cullen has died at the age of 85. He is the voice of what heroism
sounds like. He is the voice of so many characters over his long career
that he i...
3 days ago

No comments:
Post a Comment