Thursday, November 18, 2010

Apa Dah Jadi ???

Salam semua..ni n3 terbasi gak..dh agak lama, bulan lepas nyer n3..hehehehhe..masa ni x plan pun nak gi stadium tgk bola sepak sbb nya aku memang la x minat nak tgk bola sepak sbb leceh dengan nak bawak anak2 kecik..nanti ada yg nak terberak la, kencing la..tapi sib baik sbb semua pakai pampers..hahahhahaha..kla, mlm tu en.asben ajak teman dia tgk bola sepak perlawanan antara SELANGOR vs SINGAPORE (selangor selection)..yg berlangsung kat Stadium Melawati, Shah Alam..perlawanan ni x silap aku tuk PIALA SULTAN SELANGOR kot..(kalau silap, tolong remindkan aku ye..)so, dengan bersemangat aku pun bersiaplah, siap pakaikan Jafin baju selangor, aku pun pakai baju selangor gak..

my 3 stooges..from left : JAFIN, DANIAL & HIRZY (dlm stroller)

gambar curi2 JAFIN..dia skrg dh jadi malu kalau suh bergambar..apasal pun aku x tau..
 nak snap gambar DANIAL tp dia ni x reti nak duk diam...ade je dia nak buat

haaaaa...amik ko, penyokong SELANGOR..tapi stadium pun xdelah penuh sangat..penyokong SINGAPORE, aku x nampak..kalau ada pun, boleh kira dengan jari...tapi...
 tu..aku snap dr jauh..diaorg dh start main...hehehehhe..SELANGOR boleh kalah 6-0 dengan SINGAPORE ko..!!malu siot..pemain2 SELANGOR mcm x makan je..main bola x serious langsung..1st half saja dh kalah 3-0..huihhssshhh...apalagi, en.asben, ajak aku chow chin chow.nak duk apalagi katanya.dh kalah..aku cakap baru 1st HALF..dia kata, dah sure kalah, x payah tunggu lagi..aku pun siap2 nak blah..nak snap papan score board tu, nanti dia bising plak..so, x jadi nak snap..
 but sebelum melangkah balik, kita snap gambar sendiri dulu ek..saja2 buat kenangan..ntah bila lagi nak pegi stadium..hehehehhe
 EJY yg dh bosan...
 tu..nampak x?penyokong2 SELANGOR dh mula membuka langkah, nak balilk...sampai kat umah je, aku buka tv, nak tgk, ada tunjuk live x.rupanya ada..and the result, SELANGOR kalah 6-0 dengan SINGAPORE..buat malu jek...langsung aku buka channel lain..malas nak tgk pemain2 x seberapa hebat...jadi, apa peranan PERSATUAN BOLA SEPAK MALAYSIA bila dh jadi mcm ni?xkan nak duk diam makan gaji buta je..LU PIKIRLAH SENDIRI..

No comments:

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin