Tuesday, September 29, 2009

1 Syawal...

ass'kum semua..selamat hari raya aidil fitri maaf zahir batin...lama dh aku tak menjengah umah persinggahan aku ni. al-maklum la, bz sikit...actually ada banyak yang aku nak upload and nak n3 kan tapi step by step dulu la..kita buat raya nyer dulu ek..ni tahun aku beraya 4 orang, meriah rasanya..tahun depan lagi la meriah, 5 orang...hehehhehehhe (nanti n3 ni aku upload kendian ek)...oklah , jom kita layan gambar yang adik aku snap...hehehhehehehhe..

ni gambar aksi jafin yang dh kebosanan....
ni potret family for this year..amacam...comel je kan semua...cuma gambar je mcm blur sikit...tahun ni tema dua ton (silver + pink)...tu yang nampak cam kaler ungu..next year..tak tau lagi..hehehehhe...

ni antara gambar2 yang tak berapa nak menjadi sbb anak2 aku tak reti duk diam2.diaorg ni bukan leh lama2 kalau nak amik gambar.kena snap cepat2...












bersalaman ngan suami tercinta..dialognya " ampunkan saya, sayang , halalkan makan minum selama kita bersama , ampunkan andai kata ada terkasar bahasa & perbuatan..halalkan segala yang ayang berikan ek...minta ampun dunia akhirat...semoga perkahwinan kita kekal bahagia...".."ye la, abang maafkan dunia akhirat , abnag halallan makan minum dan segala2 nya...dan terima kasih kerana memberikan abang zuriat pemyambung kasih kita"...ni dialog real tau , takde maknanya aku nak create cite...anyway , hubby aku memang seorang yg penyayang & pengasih serta penyabar...hehehhehe...ada makna tu





ni plak aksi danial yg dh bosan tggu mama & papa nya....hehehhe
















lastly, pose hensem dr anak teruna aku yg 1st...MUHAMMAD JAFIN HALIFI







No comments:

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin