Saturday, January 29, 2011

Sakit yg berulang-ulang

Salam semua..kan dah kata ada n3 pasal demam & selesema yg berulang-ulang among anak-anak..ni lah dia..memula tu si HIRZY yang demam dulu, x lama pastu DANIAL plak..pastu JAFIN..last sekali, tetiba aku pun kena sama..and at the same time, Husband nak kena admitted wad utk operation..ha,ada n3 gak tapi nanti ye...so, kekdahnya, aku ngan asben bawaklah ketiga-tiga anak aku pegi klinik, amik ubat..kang bawak sorang, sorang ni plak demam..abih citer, bawak semua sekali..lepas seminggu, alhamdullilah, semua demam & selesema makin beransur hilang..LEGA HATI DEN..mana taknya, kang kalau sakit, sapa nak tgk diaorg..dh la asben masuk hospital...anyway, skrg semua dh sihat, alhamdullilah..

ni x tau sapa atas katil...(hmmmmmm?)

 jumpa doc amik ubat

 yang aku, pening pikirkan mcm mana nak sihatkan diaorg balik..

kla, dah sihat dah pun semua anak-anak aku..syukur..kla, see u at next n3

No comments:

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin