Wednesday, January 12, 2011

Malaysian 4th Chocolate Fair @ Mid Valley

Salam semua..wawahahaha...dh lama giler aku x hapdate kat sini yek..kla, cut the intro..ni some of the picture yg aku snap masa ke Malaysian 4th Chocolate Fair yg berlangsung di MVEC, Mid Valley, 7-9hb Januari 2011..wallah, ini adalah agenda pertama aku di tahun baru ini..mesti pergi w/pun dengan demam yg x kebah lagi, hidung berair tapi HARUS ko....dapatlah sedikit sebayak ilmu & idea utk bisnes aku tu kan..kla, jom layan gambar...

Pintu masuk utama..banner nya..(sorry, aku malas nak adjust balik..)

main entrance...jauhnya papa tangkap gambor ni..

chef chocolate dr Australia

Antara booth2 pembuat coklat yg dh lama establish..kira diaorg ni professional la..

kla, tu aje utk n3 kali ni...babai...

No comments:

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin