Thursday, January 13, 2011

BENEFIBER...

Salam semua...waaaaaaa..punyalah lama aku sent request sampel ni, la ni baru dapat..xpelah, at least diaorg menepati janji...mcm mana tetiba aku leh dapat sampel free ni, hehehehhe..aku masuk blog 
Kak Jemah a.k.a VIRUSPADU..dh lama, adalah satu n3 tu, kak jemah ni promote benefiber ni, siap explain ape kejadah benefiber ni & benefitnya..(hambik ko...)..dia pun makan, apa result, x tau plak aku..pastu dia suh klik kat banner, kalau nak sampel free..biasalah, benda free sape xnak kan..so, aku isi la segala mak nenek, semua..dushh..dush...siap.sent secara online je..skrg semua dh pakai online..

pastu punyalah lama, aku tunggu dia ngantor..ingatkan diaorg lupa pada janji rupanya tidak...hehehehehhe..anyway, benda dah sampai, so, nak try lah mcm mana hasilnya(sampelnya pun du sachet je, hasil apanya..hehehehehe)...and thanks to Kak jemah kerana saya telah terpengaruh oleh anda..anda berjaya !!! yeeeehaaaaa...kla, layan pic ni..kalau nak tahu lebih lanjut, kena layari www.benefiber.com.my

ni pampletnya..

 dlm pamplet..sepatutnya ada 2 sachet tapi satu aku dh ngap..hahahahahha

ni dia ada bagi explaination about benefiber

No comments:

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin