Friday, July 16, 2010

Perancang keluarga

n3 ni about perancang keluarga..ok, ni adalah 1st time aku mengambilnya...sbb selama ni aku tak pernah la mengambilnya.antara sebabnya, aku takut badan naik.sbb ada member aku makan, badannya naik mendadak..sbb kedua, takut susu badan kering tapi aku skrg aku dh tau mcm mana nak banyakkan, so, x perlu risau.ok, aku beli pil jenama Nariday (atas cadangan nurse yang merawat dan juga cadangan doc...ye )...aku beli satu papan dulu sebagai percubaan...nak beli satu kotak, takut x sesuai plak..so, kita try satu papan dulu ye..aku ni jenis x consisten makan pil..kadang ingat, aku makan, lupa, aku x makan.mcm tu jugaklah masa pregnant..ada masa aku makan ubat doc bagi.kalau lupa, aku x makan. tapi ni doa2kanlah supaya aku sentiasa ingat makan pil ni ek..actually tujuan aku amik pil ni pun sbb nak jarakkan kelahiran antara anak no.3 ngan no.4..(wahhhh..ada no.4 lagi ke..ahakkkksss..insyaallah) tapi xdelah mengharap.memang aku ngan hubby nak anak 3 hingga 5 org...(tamaknya aku ni)..kalau dapatlah...anyway, tu jela nak cakap..see uols on next n3..bye

ni gambar aku close up...mcm real je kan aku nak makan..ehheheheheh..



ni lagi aku close up baik punya...hehehehhe

1 comment:

SyuQ said...

selagi boleh dpt anak, wat jer. ha ha ha

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin