Thursday, July 8, 2010

Kenduri cukur jambul Hirzy

antara yang ada dlm gift beg - oreo coklat
separuh  gift beg yang dh siap

ni pun ada dlm gift beg - vanilla choc chip cupcakes


Ass'kum..n3 ni about kenduri cukur jambul yang aku and hubby buat untuk Hirzy Halifi pada ahad 4hb July 10..kenduri ni start pada pukul 11 pagi. Actually hubby aku yang beria sangat nak buat kenduri ni. katanya disebabkan kereta kitaorg dh hilang, jadi boleh lah dia menyimpan buat kenduri. Time Danial , x dapat sbb xde rezeki tapi xpelah..yang pentingnya aqiqah tu ye tak..(nak sedapkan hati sendiri )...

Gambar masa kenduri tu x sempat nak snap sbb phone aku ntah mana2 peginya. Tau2 je, dh sudah marhaban...frust giler...yang sempat aku snap , gambar gift beg yang aku buat tuk ahli marhaban je..anyway, layan pics ni je lah ekk dulu..nanti , aku upload gambar 1 family, yang BESAR punya...
pandangan dlm gift beg - surah yasin , cawan, cupcakes/coklat, telur

Sekarang DJ BAKERY ada juga membuat khidmat menyediakan gift beg untuk sebarang majllis.. Harga gift beg bergantung pada item yang terdapat dlm gift beg....sebarang pertanyaan boleh call 017-3729232-diana

No comments:

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin