Tuesday, October 5, 2010

SAMSUNG FULL HD 46''

Salam semua...ok, ni n3 x basi lagi ok...baru lah jugak...tv ni dah lama asben den mengidam...la ni baru dapat..rezeki terpijak...(wahhhhh..banyak benor rezeki terpijak dlm yekk...hehehhehe...adalah...)tv yang lama?alhamdulillah dah selamat dijual kepada En. Halim.aku jual pun x mahal mana..dlm RM350.00 je tuk 29''. Bro tu pun org susah..katanya dah lama na cari tv besar tuk anak2ya, kebetulan aku jual murah, yg lain dia tgk mahal.oklah kan, dah rezeki dia dapat. lagipun tv tu x pernah rosak.condition masih elok serta mcm baru..so,asben den pun decide amik yang besar terus..puas hati katanya..cuma ASTRO jek kitaorg masih lagi pakai yg lama..x apply pun ASTRO B.yond yg baru tu..(masih dlm perancangan..hehehehhehe)..yang anak 2 plak, bukan main seronok..dapat tgk citer  kartun besar2 depan mata..hehehhehe..pasni sonanglah den nak meng'tenet'..pasang je citer kartun, sure diaorg tgk ralit jekk...hehehhe..kla, layan pix jom..

snap dr jauh...(tolong abaikan lampu kat tepi tu ye)

1 comment:

makdara TERdiva said...

lorrr...apesal tak jual kat MDT jer tv tu...hiks!

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin