Thursday, February 17, 2011

Transformer 3 - Dark of the Moon

As salam..ni review filem yg belum kuar plak...amboihhh..cepat bonar aku dapat berita ni kan...Well, u know me...hahahahhahaha..dah kata memang peminat citer Transformer..x silap aku ini adalah final sequel ketiga filem arahan Steven Spielberg & sape plak namanya..lupa plak aku..xpe, jap gi aku update..filem yg memang dinanti2kan oleh peminat setia Transformer. filem ni, even tgk berkali2 pun aku ngan anak2 aku serta hubby x bosan..dr yang pertama sampailah yg kedua..sbb nya kualiti sound sisten, kualiti gambar serta jalan cerita yang tidak membosankan.ada jer aksi akan ditayangkan..saat yg paling best bila dgr bunyi diaorg transform jadi mesin/robot..perghhhhh...anyway, yg aku dapat tau, sequel final ni akan dikeluarkan dlm bulan 7 nanti..tarikhnya 1/7/2011 (1711/7111) cantik kan nombor tu.aku rasa tu diaorg rasa nombor bertuah la kot nak releasekan filem ni nanti..apa2 hal, kita tunggu & tgk je nanti..yg penting, 1st day kuar, aku nak ajak hubby bawak anak2 pegi tgk 3D lagi..baru puas hati kan..





sebelah kiri : Decepticon  sebelah kanan : Autobots

jadi kepada penggemar filem arahan Steven Spielberg, sila tunggu dengan berdebar2 ye (termasuklah aku)..hehehheheh..

No comments:

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin