Friday, September 24, 2010

HARI RAYA 2010


Ass'kum and selamat hari raya..wahhhhh..dh lopaihh, baru nak ucap..hehehhehehe,..biasalah, sibuk mengh'update ' kat DJ BAKERY...anyway, korang kalau baca n3 ni jgn terkejut la, sbb ni je gambar raya yang ada dlm simpanan aku.xde dah gambar2 lain, toksah dok mintak ek..bukan apa, tahun ni mood nak beraya tu xde..persiapan pun ala kadar je..sbb apa aku cakap mcm tu?SEBAB KERETA WIRA JEPUN DH HILANG....!!!mcm mana bleh hilang?citernya biarlah RAHSIA..nanti mengaibkan manusia lain, x baik woooooo..dosa...xpelah, insyaAllah, tahun depan, raya akan disambut dengan meriah..doa2kanlah ye...anyway, layan je la pix raya kat bawah ni ye...(oooppss..maaf, pic raya @ MIL xde, sbb pun xde mood)

ni nenda (panggilan anak2 aku kat mak aku) @ my mother's house - semua buat hal memasing, x reti nak tgk kamera..sabar je lah


 ni lah family saya yang semakin membesar - DJ FAMILY..tema tahun - CREAM (kebanyakan recycle baju yang lama, cuma JAFIN je beli baru sbb dia dah x muat..)hehehehhe, jahat kan aku ni, main recycle je..xpe, jgn membazir..xpe, next raya, kita buat tema lain, semua tukar baru...ek..insyaAllah..

p/s : kepada pembaca2 blog ni, jgn terkejut ek bila tetiba korang baca, aku guna 'aku', sometimes 'saya'..biasalah...stendet diana la tu..main suka hati je..hehehhee...w/pun tahun ni raya DJ FAMILY  x bape meriah, xpe, alhamdulillah, semua secara sederhana..(ada hikmahnya tu)..(nak sedapkan ati sendiri)...
kla, last but not least, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI BUAT SEMUA...semoga kita dapat berjumpa lagi ramadhan dan syawal tahun hadapan...to my lovely hubby - thanks for everything..

5 comments:

Softtouch [Hanim] said...

ha kau...sekali 3 update n3 ari nie..wa mcm2 dpt...samalah i pun ada he he he he...

xpe diana sibuk ngan biz mmg mcm tulah..persiapan pun xsmpat..asyik duk kira duit jer..he he he

Diana (DJ BAKERY) said...
This comment has been removed by a blog administrator.
dianahaznida said...

hahahhahaha..stendet arr muza.senang bagi aku buat sekali harung jek..
ekceli, bukan biz sbb utama, sbb kan ke keta aku hilang.x dptlah tahun balik raya kat kg (perak & sg.tawar)..xpelah, maybe tahun depan ade rezeki, dptlah aku balik..

Softtouch [Hanim] said...

haruslah kete canggih beli pas nie...rezeki biz melimpah ruah...dpt muza tumpang sekaki..tlg jualkan coklat..he he he

Anonymous said...

Bukan je famili yg semakin membesar..mak bapak pun semakin "membesar"..he..he..jgn marah ye..

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin