Saturday, February 20, 2010

Celebrate birthday JAFIN & DANIAL @ petrosains & Aquaria KLCC

Ass'kum all my friends...wahhhh..dh lama aku tak meng'update' blog..hehehehhehehehe...bukan xde masa, tapi malas giler. now, disebabkan ada free time, aku update ler apa yg telah berlaku dlm hidup aku lately ni..oklah, tengok title pun dh tau kan. 6hb Februari 2010, anak teruna aku yg no.2 dh pun berusia 1 tahun..but before that , abangnya pun dh menjangkau 3 tahun pada 27hb Januari 2010. dekat2 je kan date birthday diaorg ni. selang seminggu jek..and disebabkan date yg dekat, aku ngan hubby decide celebrate kan sekali gus dua2..gambar celebrate ngan kek, nanti aku upload kendian di n3 yg lain...

aku selalu buat kelainan bila ada special occasion .cth mcm birthday anak2 aku dua org ni. This time , aku ngan hubby decide nak celebrate kat luar ngan bawak diaorg pegi jalan. ye lah , aku ngan hubby selalu busy ngan keje, sampai xde masa nak spent time ngan diaorg. so , aku ngan hubby amik cuti, bawak diaorg jalan2. Jalan ke mana?haaaaaa....ke Petrosains & Aquaria @ KLCC. Best woooooo.....selain setakat jalan2 je, ada gak pengetahuan yg diperolehi...sbb tempat2 mcm ni bagus untuk perkembangan minda kanak2 dr sebaya JAFIN. Contohnya kat Petrosains , mcm2 yg boleh dipelajari...tentang tenaga kinetik , tenaga bunyi , sentuhan maya , belajar geografi muka bumi , tentang kejadian alam semulajadi dan banyak lagi lah.

Ari tu , boleh dikatakan agak penat lah gak bagi aku yg mengandung ni berjalan sampai 2 tempat yg berlainan walaupun dekat. tapi nasib baik lah ada air - cond.hehehehhehe...kla...nak citer pun panjang tapi apa yang penting , hajat aku suami isteri nak bawak anak2 ke sana dh tercapai. and most important is , we have a great day that day...jom kita layan pix yg aku upload..(ni pun 1/2 je sbb banyak sangat gambarnya)...

Ni gambar kat Aquaria , KLCC - masa ni danial dh tido sbb kepenatan sangat. so , yg banyak berposing, jafin je ler...layan je ke..








Ni gambar di Petrosains KLCC...-
hubby tengah mencuba modul sleeping bag yg terdapat dlm kapal angkasa. bapak pulak yg lebih dr anaknya..hehehehe....




jafin & danial tgh tengok show about sains...


arggggghhhhh...dinosour ni makan tangan papa...!!!!


jafin with mama yg semakin tembam..hehehehhehehe


danial with mama..ala adik, hidung tu slek la...


entrance kat Petrosains...danial sibuk nak tengok muka papa...


papa tengah ajar jafin tentang tenaga kinetik, keupayaan dan haba...pelajaran sains..moga jadi genius la anak mama ni yek..


peace from jafin



lastly , boleh bezakan x?pose in tiger suit...
MUHAMMAD JAFIN HALIFI - 27/01/2007



MUHAMMAD DANIAL HALIFI- 06/02/2009


HAPPY BIRTHDAY TO BOTH OF MAMA & PAPA BOYS...MAY ALL THE BEST WILL BE WITH U GUYS...AMIN..











No comments:

abang & adik

abang & adik
my two litlle heroes..

danial with papa

danial with papa

on a car riding to the moon...

on a car riding to the moon...

kat KENNY ROGER'S

kat KENNY ROGER'S

abang tgh pegang adik....

abang tgh pegang adik....
danial & jafin - dj

happy time

happy time
nanajoe family

DIANA & JOHAN

DIANA & JOHAN
the loving couple

1 week old....baru maa...

1 week old....baru maa...

kat jeti

kat jeti
persatuan nelayan tmn bukit kuchai...yoyo oo aje..

posing tak hengat

posing tak hengat

jafin 2nd besday kt secret recipes

jafin 2nd besday kt secret recipes
hepi besday sayang...

besday papa yg ke -29

besday papa yg ke -29
papa with jafin